• CONT
  • Niciun produs în coș.

Educație empatică

Cum consolidăm stima de sine și încrederea în sine a copiilor cu instrumentele comunicării nonviolente.

Cercetările ultimilor ani din domeniul psihologiei și neuroștiințelor vin cu dovezi solide conform cărora educația făcută cu rigiditate, critică, umilire, manipulare prin pedepse și recompense afectează profund și pe termen lung imaginea de sine și gradul de încredere în sine al ființei umane, precum și legătura părinte‒copil. Drept pentru care, mulți părinți aleg în mod conștient o altă cale și caută să le ofere copiilor o educație fără constrângeri dăunătoare, care ține cont de nevoile copiilor, care se bazează pe încurajarea alegerii.

Ce vei afla și ce vei experimenta în cadrul masterclassului de educaţie empatică?

  • Vei afla cum să identifici nevoia reală din spatele unui comportament și modul în care să reacționezi pentru împlinirea acesteia.
  • Vei înțelege modul în care judecățile, interpretările, etichetările, comparațiile, amenințările, ironiile și sistemul pedeapsă ‒ recompensă distrug stima de sine a copiilor.
  • Vei învăța 10 instrumente de parenting ce consolidează stima de sine, pe care le vei putea folosi numaidecât.

Educația empatică

  • Intenţia: o relaţie de calitate între părinteşi copil
  • La baza oricărui comportament se află o nevoie ce-şi caută împlinirea
  • Părintele conştient reacţionează la nevoia din spatele comportamentului
  • Nu creştem copii, ci adulţi

Ce lezează stima de sine

  • Judecăţi, etichetări
  • Comparaţii
  • Time-out
  • Ironii
  • Educația prin pedeapsă

Ce consolidează stima de sine a copiilor

  1. Conectarea înainte de corectare
  2. Feedback la persoana I
  3. Ascultă mai mult, vorbeşte mai puţin
  4. Fii curios, întreabă
  5. Din greșeli putem crește
  6. Invită-ţi copilul să găsească soluţii
  7. Oferă mai multă autonomie
  8. Aprecierea, parte integrantă a comunicării
  9. Apreciază efortul, nu doar rezultatul
  10. Încurajează aprecierea de sine

0 Comentarii la "Educație empatică"

Lasă un mesaj